
Jag Àr överlycklig
Jag Àr mycket nöjd med de tvÄ garderoberna i mitt hem. Designen gör att de ser mycket mindre ut trots sin storlek, vilket Àr mycket trevligt, och dörrarna och lÄdorna stÀngs tyst och försiktigt, vilket Àr mycket trevligt. Jag hoppas att kvaliteten kommer att stÄ sig över tid. Monteringen gick smidigt trots vÀrmen pÄ dagen och de tvÄ montörerna var mycket trevliga och vÀnliga. Jag skulle definitivt rekommendera Tylko till andra.
Original language: DeutschShow original






















